Even controleren door een clublid of alles echt wel de goede kant op stuurt, dankje Wil.
Vervolgens luchtruim opgezocht en dit keer netjes tot de 230 meter opgestegen. Rustig rondje vliegen en beetje trimmen. Vervolgens nose in boven de bomen thermiek zoeken en dan ineens...toestel kwijt
Johan bood aan om met de cabrio op zoek te gaan. Een ritje in zo'n sportieve oldtimer sla ik natuurlijk niet af. In de buurt van de rotonde in Zwartewaal, had ik ontvangst via de telemetrie. Mooi...maar euh waar is hij nu. Via de telemetrie de coordinaten opgeschreven. Helaas zijn er meerdere manieren om coordinaten vast te leggen. Kortom we hebben heerlijk getoerd alleen geen zwever gezien.

Thuis de tomtom opgehaald en de coördinaten via Internet omgezet. Lokatie...jawel net naast de rotonde in Zwartewaal. Op de club bleken inmiddels heel wat auto's te speuren naar een zwever. Samen met Wim richting de rotonde gereden en ja hoor...

Dankzij de bijzonder behulpzame met de ladder en een surfmast de zwever snel aan de grond gekregen. De schade een geroosterde motor, oorzaak vergeten failsafe in te programmeren vermoed ik.

Kortom het was leuk om met behulp van coordinaten het toestel terug te zoeken. 's avonds nog even met een bloemetje de behulpzame mensen bedankt en de maiden van Dré zo'n namaacalmato gezien
iedereen bedankt voor het zoeken!