Beste mede vlieg piloten,
Ik ben onlangs wederom lid geworden van deze modelvliegclub.
Laat ik me even voorstellen aan degene die mij niet kunnen.
Mijn naam Jeroen de Haan
ik ben vanaf 1989 begonnen met de modelbouwsport en natuurlijk ook begonnen met vliegtuigjes,auto's en boten.
Ik ben ooit begonnen met een Robbe Westerly methanol hoog dekker en daarna toen ik het beetje onder de knie had overgestapt naar de Puma
daarvan de mid dekker en de laagdekker gehad en gevlogen ook beide met een methanol motor
vervolgens een grote dubbel dekker gehad,een Ultimate met 20cc Methanol motor.
Ik ben vervolgens in 1993 overgestapt naar de heli's waar ik nu nog steeds mee vlieg.
Ik heb in de jaren tijd heel wat heli's gehad van MFA,kalt,Graupner,Vario,Robbe Futura,etc etc en ben begonnen met de MFA Sport met een Gyro tol.
in 1997 mijn heli brevet gehaald en nog steeds heb en lid geweest van deze club.
Vandaag 28-11-2020 ben ik weer aanwezig op deze club geweest
Mijn heli vloot die ik nu nog heb staan,staat in mijn onderschrift.
Ik woon na 10 jaar in Groningen te hebben gewoond nu in Zuid Amerika,maar zal ook regelmatig hier in Nederland zijn waar ik in Rockanje ook nog een woning heb.
een deel van mijn heli's staan in Zuid Amerika en heb nog 2 heli's hier in Nederland, de Mikado Logo 700 en de Align 700 met 30cc Zenoah motor er in en verlengde tailboom naar 800 size.
Vroeger vloog ik altijd met Futaba maar ben sinds enkele jaren overgestapt naar Mikado Vbar control en die ligt in Zuid Amerika en om toch wat te kunnen vliegen hier in Nederland heb ik onlangs een 2e zender gekocht voor hier in Nederland en ook de Vbar control maar dan de Touch Versie met groot digitaal scherm en ik vind het een top zender met vele mogelijkheden en ook natuurlijk voor planken geschikt en dat ga ik ooit weer oppakken maar mijn passie ligt bij de Helis waar ik nu toch al een paar jaartjes mee vliegt.
ik vlieg alleen maar met Vstabi en tegenwoordig de Vbar Neo,en voorheen het een en ander ook gevlogen zoals MicrobeastX,Futaba,Brain en Bavarian Demon, maar tegenwoordig dus alleen maar met VStabi Neo
Vandaag voor het eerst me gezicht laten zien op de club en een paar pakketjes een beetje gehooverd met de Logo 700.
Dus als er voortaan iemand denk, wie is die "kale" nou dat ben ik dus.
Graag tot een volgende keer.
Jeroen
Weer opnieuw lid
Weer opnieuw lid
Logo 700/Trex700N/Trex700Benzine Conversion/Trex600N/Trex700E in Agusta A109romp/OS engines/Zenoah Engines/VBar Control/OptiPower/OptiFuel/GensAce/Scorpion Powersystems