Nieuw

Hier kunnen gasten hun vragen en/of opmerkingen kwijt.
Plaats reactie
Maurice van velzen

Nieuw

Bericht door Maurice van velzen »

Ik ben vorige week lid geworden.
Eerste kennismaking was tijdens de feestelijke opening van het clubhuis.
Een fantastische dag met complimenten aan de organisatie.

Wat me opviel was de open en vriendelijke sfeer binnen de club, die maakt dat je je als buitenstaander welkom voelt.

Ik sta compleet blanco in het heli vliegen en heb zeker nog een lange weg te gaan, maar ik denk dat me dat met de instructeurs
zeker gaat lukken.

:D
Ron

Re: Nieuw

Bericht door Ron »

Hallo Maurice welkom op de club,bedankt voor je compliment wat betreft de organisatie van het feest. Het was inderdaad zeer geslaagd. Wat betreft de sfeer proberen we zo open mogelijk te zijn omdat we allemaal een keer aan deze hobby zijn begonnen en we allemaal veel adviezen nodig hadden om te komen waar we nu zijn. Het is fijn als je met de vele vragen die je in het begin hebt ergens terecht kan. We vinden het dan ook erg leuk nieuwe mensen onze ervaringen over te brengen. We weten als geen ander dat je je geld maar 1 keer kan uitgeven en als je dat met de adviezen van ons wel overwogen doet kan je lang plezier hebben van je investering. Schroom dus niet om alles te vragen wat je wil weten dan zullen wij proberen je een goed antwoordt te geven. Het moet wel erg gek zijn wil wikkepedie Aad er geen antwoordt op hebben, mocht dat toch het geval zijn krijg je binnen 24 uur een mail van Aad met het antwoord zo werkt dat bij ons. Veel plezier binnen de club met je nieuwe hobby.

Groeten
Ron
Penningmeester van MVCVP
Plaats reactie