zender

Hier kunnen gasten hun vragen en/of opmerkingen kwijt.
George

zender

Bericht door George »

Beste Mark.
Zaterdag en vandaag hebben wij gesproken over zenders. Ben natuurlijk aan het zoeken geweest naar een T8 zender.Nu zijn er van Futaba T8, T8J en T8FGA zenders! welke was ook al weer degene die ik nodig heb (om les te kunnen krijgen?) groet George. p.s ik vond het gezellig op de club. George
Erwin

Re: zender

Bericht door Erwin »

Hallo george,

De T8fg of T8 zijn prima. De J gebruikt een andere "taal" en combineert niet met wat hier gebruikelijk is.

Groetjes, Erwin
George

Re: zender

Bericht door George »

Hoi Erwin.
Dank je wel voor je antwoord. Sorry, de info stond op jullie site, maar ik wil zeker zijn niet de verkeerde te bestellen.
Voorlopig nog geen T8 kunnen vinden.
De Relax II (met accu en regelaar) heb ik bij Toemen besteld (was de enige met de Relax op voorraad)
groet George
Wil de Goey

Re: zender

Bericht door Wil de Goey »

Hallo George.

Er staat op het www.modelbouwform.nl een Futaba T8FG SUPER te koop voor € 225,- + verz.k.
Dat is zonder ontvanger maar die zijn niet zo duur.
Zender ziet er netjes uit (nieuw).

Gr Wil
George

Re: zender

Bericht door George »

Hoi Wil.
Dank je wel voor de info. Heb me aangemeld op het forum en al een mail gestuurd. Afwachten dus maar.
Ben dit weekeinde niet op de club. Groet George
George

Re: zender

Bericht door George »

Hoi Erwin en Mark

Heb niet niet alle spullen om te vliegen en kan dit week einde niet. Veel vliegplezier.

Groet George
George

Re: zender

Bericht door George »

Hoi Erwin.
Heb de Relax II met accu (Lipo 11.1 volt 2200 mAh) en de 20 A Lipo regelaar van Skywalker in huis. Ook een T8FG Super met lipo accu.
Nu heb ik nog een regelaar nodig. Futaba adviseert in het boekje een R6008HS 2.4 GHz SS Fasst. Is echter niet in voorraad en ook duur denk ik. Wat is ook goed? Groet George. Hoop a.s. week einde op mooi rustig weer!
Wil de Goey

Re: zender

Bericht door Wil de Goey »

Ha ha die George....
Je zoekt een ontvanger denk ik ... Geen regelaar ;)
Ik heb net even wat gezocht bij Hobby King... Maar daar staat het allemaal in back order...
Ik heb hier wel een ontvanger liggen maar die is wel duurder € 50 ipv de € 20 die het kost bij KH = Hobby King..
Ik Heb hier een 8 kanaals ontvanger.
Maar misschien heeft iemand anders nog wel wat op de plank of la liggen..

Oke..

Gr Wil
George

Re: zender

Bericht door George »

Hoi Wil.
leuk dat je zo snel reageert. Dank je wel. En ja, een ontvanger en geen regelaar. Mijn Telax II heeft volgens mij 4 servo's. Dan zou het toch met een 4 kanaals ontvanger ook moeten kunnen??? En die zijn niet zo duur! Maar welke heb ik dan nodig. En anders koop ik die van jou! groet George
George

Re: zender

Bericht door George »

Hoi Wil.
Welke ontvanger (die van 50 euro) is dat?
Groet George
Plaats reactie